KaSiH TeRcIpTa

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

Lion in da house!!!

After 3 hari tak g keje, so ari ni keje laa cam biasekan...around 10.15 cam tu dah dgr dah bunyi cing cing pung pang pung pang kat lobby..aku dah tahu today ader lion dance kat opis..so aku pon pe lagi tergedik laa keluar tgk..hahaha..xcited sbb 1st time tgk lion dance..tp the more important is Dato' Richard Fong bg ANGPOW k....huhuhu..rugi laa klu aku tak tergedik2 g ambik..hehehe..klaa just attach u some photos 2 c eyh...

2 ekor lion start joget...


Lion start tergedik2 sambil melompat2 kat tiang tu



pastu dia rentang banner merah ni yang aku pon tak tahu makne dia per...

mengibar2 banner merah sambil melawan angin yang kencang...terror dowh singa ni...

mempersembahkan food yang ader "ONG"
tulaa food nyer..ader limau, pisang,nenas and limau bali

tu nenas ngan salad...
ini si Buddha kecil..cute gile dia ni...

limau ni aku dapat dari mulut singa..member aku ckp, "ONG" sgt..ajak kawan2 n family makan...hehehe

Ni table aku, tu limau n angpow, t singa ni akan kopekkan n amik ler angpow tu...

c..aku nyer limau dah dikopek!!!

ni kat meja si irene plak...bende yang same jerk...
angpow from DRF, teka dapat bape????
jgn maraaa...hehehehe

Huhuhu..syiok gak laa layan lion dance ni...aku siap letak angpow ngan limau k kat meja aku..t lion tu datang makan n amik limau tu tolong kopekkan...ikot kepercayaan org cina, ONG laa..t dia buang suew aku..hahahaha..harap "suew" kat opis ni will be gone laa kan???astaghfirullahalazim....mintak ngan Allah laa elyn...bukan lion tu...aku pon tak der laa ckp lion tu bg ong..Allah yang bg kite 'ong' tol tak..kite doa n berharap..insyaAllah 'ong' tu milik kite..:)

No comments:

Post a Comment