KaSiH TeRcIpTa

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

Hepi besday my baby iman *ikut bulan islam ok*

with mbah...
Semalam..(Maulidurasul) genap laa umur iman satu tahun..huhuhu..aper ek anak aku pandai?okie skunk dah pandai marah klu org ckp kuat...tak pandai jalan n berdiri sendiri g, tp dah berani nak lepas2 tangan..pastu jatuh terponggeng...berlakon pon pandai gak si iman ni...mula nangis, pastu bile kite amik dia, boleh gelak kuat2..rase nak sepuk jer pulak...hahahaha....style tido cam pen..merengkok jerk..pastu suke guling2 bile nak tido..satu katil aku tu dia pusing..so aku ngan ahpen tido kene buat kubu ok...susun bantal sekali...bukan boleh klu tak wat kubu, t tetibe jerk ader kat bawah dah..tanpa menangis k..sedikit musykil di situ..Sgt manja especially ngan abi dia, suke mengadu..aku pon tak pahm aper yang dia dok ngadu ngan abi dia, suke menyondol2 perut aku yang "slim" ni...So sempena besday iman, umi nak doakan iman semoga panjang umur, murah rezeki, jd budak pandai, baik, sopan santun, berhati mulia, tp tak moo girly2 sangat, geli aku t..hormati umi abi, org tua, n sentiase sihat n dilindungi Allah S.W.T.....k, me attach pics, layanzzz...Actually aku nak letak gambar lagi, tp sbb dah malas nak tunggu bende alah ni loadingkan..gile lembab..tp bersyukur sbb broadband yang aku gune ni FREE..hehehe..
Baby Iman


with her uncle (pakngah)



Birthday Cake







2 comments:

  1. Happy Birthday Baby Iman
    Semoga jadi anak yg soleh kpd Elin n Pen.

    Acik Wani (Wani Othman)

    ReplyDelete
  2. TQ wanie..
    :)
    hang bila nak mai umah ni??
    aku dah nak pindah dah ni...
    huhuhu

    ReplyDelete