KaSiH TeRcIpTa

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

Kabinet Oh Kabinet...

Ari aku ngan ahpen dok usha kabinet dapur kat area subang perdana..masuk 3 kedai jerk, tp aku rase dah letey..hahahaha..mungkin disebabkan tahap lelemak yang semakin menebal...huhuhuhu...so start dari kedai yang ader tulis DISKAUN UP TO 50% yer...memula masuk, aku pon tanye laa soklan2 pasal kitchen cabinet ni..aku ngan ahpen mmg tak der aper2 info pon pasal kitchen cabinet ni..rupe2 nye nak kena tahu laa kite nak material aper, top jenis aper...byk laa..paling murah kire RM100 sekaki is laminate...kire kayu compress pastu dia laminate jerk...memula mmg cun tapi mengikut kata sales girl tu, dlm 3tahun dia start kembang especially org yang sgt "pembersih" cam aku ni....hahahaha..pas kembang aper lagi..roboh ler...kene pulak buat baru...so dia suggest tuk org yang kecah2 cam aku ni, pakai solid surface...pastu pintu2 tu pakai melamin..kos dia bagi dalam 7k++ (tak termasuk hoob dapur msk n sinki k)..urk..mahal sei..huhuhu....oklaa aku pon amik jek laa quotation tu...aku kuar n g kedai deret situ gak....tanye bende yang same then dia bg aku harga 7k+++ gak lebey kurang laa ngan kedai tadi...urmm aku kene pk dulu ni... bajett ciput tapi nak kabinet cun..cam ner tu???urmm then aku gerak g lagi satu kedai....yang ni mmg pro..ckp jerk lebar bape, panjang bape..key in terus data terus kuar harga...jeng2...8k jugak laa..then dia bgtau skunk ader promosi tuk granite top, melamin, haraga 7k+++...so nampaknyer budget aku mmg kene adjust laa...klu cam ni kene laa aku hold dulu buat kabinet..hukhukhuk...:(  tak per laa yang penting grill aku kene buat dulu, t yang lain aku pkkan...urmm...

No comments:

Post a Comment