KaSiH TeRcIpTa

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 8, 2011

Monday yang penat~

Warghhh penat tahap rasenye...ari jumaat aku pindah rumah..rumah berkapor jangan cite laa...penat tak hengat...dh ler pose..gagah aku tahan sampai berbuka ni...huhuhu
Tadi aku g bank..memula cimb..nk w/draw asb..gap no. Cume 3 org tapi aku tunggu sampai sejam baru sampai turn aku...argh..stress gaban aku..mane tak nye..org dh start tukar du8 raye ni..kuar asb,tukar du8 raye...so jadi lama laa..pas g cimb, aku g bank islam plak,masukkan du8 kat lawyer,mak aihh..tak tahu laa kot aku ni yang tak reti gune teknologi,aku rase bank islam punye cash deposit sgt susah gune k..susah tu in term of slot nak masuk..dok main sedut2..stress tol!dh ler aku nk bank in byk...huh..pastu dh sudah membank in du8 aku tgk kete aku dh ader saman mbpj...argh!!!!stresss.....balik opis berpeloh2..penat gile..kaki cm kejang jerk...petang ni start jem lagi..umah aku ni 1/2 hour dr opis,dulu 5 min je..sgt terasa kejauhan jarak tu...huhuhu..dulu tak jem..skunk jem teruk kot..pagi tadi,boleh plak ader kete terbalik...seb baik aku kuar awal,so okie laa..skunk + lagi satu keje aku,supir..aku hantar n amik hubby aku...sbb jumpe opis dia dulu,then baru opis aku..so nak tak nak aku kenalaa hantar dia...
K laa aku dh penat menaip thru BB ni..kies da~
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. rajin ko pindah bulan2 pose ni..smgt ye..

    ReplyDelete
  2. terpakse laa ain..
    t kene bayor 2 umah plak..
    :(

    ReplyDelete