KaSiH TeRcIpTa

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 4, 2011

Arghh...kurang pahala aku ari ni..huh

Aku rase nk memb**ikan org jek ari ni...ni pengalaman yg aku harap korang dpt jadikan pengajaran kies...especially korang yang nk beli umah thru agent ni..al kisah, aku beli rumah kat sel area ni.umah ni aku dpt thru mudah.com but agent yang jualkan.so bile aku call dia ckp nk 10% deposit..umah tu 300k so 10% dlm 30k...30k mane nk cekau..ye tak???byk tu...so aku mintak laa waved. Dia bg laa 2% je byr..so aku byr laa kat dia 6k (ni pon du8 ehsan sister faudziah).ok laa dh almost a year,dh settle laa skunk tahap nk redemption du8 dr bank...bile dpt redemption korang tahu aku kene topup lagi 12k????arghhh...mmg stress...du8 mmg ader tp mmg lari budget laa...kene smpai 12k tu sbb 6k dr agent tu burned ok!!!aku tak tahu langsung yang ader hidden agreement agent yang diorg akan dpt 7% dr harga umah tu...so korang watch out klu beli umah thru agent..tanye betol2..klu tak sesia jerk du8 tu...seb baik aku byr 2%..klu aku bayar as per requested 10% tak ke lagi haru...so pada agent jual rumah tolong telus ye dgn customer..jgn nak buat taik...aku mmg tak halalkan du8 aku tu..lantak laa korang nk ckp korang betol ke hape..sbb korang tak mention dkt aku yang korang amik komisyen dr buyer...huh aku nk cont keje..dh laa tgh closing ni...argh..mmg ba alip ba ya...campur ba alif nga alip nga..huh
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment