KaSiH TeRcIpTa

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 3, 2011

A trip to Kuching...:) - part one

Last Friday aku, ah pen n iman g Kuching..aku g pon sbb tiket FREE..aku mmg suke bende FREE..hehehehe..so aku yang decide nak g kuching, sarawak..sbb aku aku pilih sane???sbb my best friend was there!!!!hehehe..tido dah confirm free....hahahaha...(hampehhkan aku) huhuhu...dan untuk pengetahuan semua..ni second time aku naik kapal terbang k...hahahahaha..excited tak hengat...aku dah pernah naik dulu kat university, trip MPP pergi Indon, tp time tu aku tido..nape ntah..so cam tak feel laa naikkan..
so ni kire first time laa aku nak feel naik flight...so start gerak dari umah ke salak tinggi station pas tu naik ERL ke KLIA...aku naik Firefly..oklaa..not bad sesuai ngan aper yang aku bayar..pergi balik RM36.00 2 org..hehehehe..(naik bas balik Kuantan pon tak lepas ni)...kene attached pic, baru best nak cer kan..ok2..aku upload pics dulu k...

Ah Pen tengok air yang aku tumpahkan sambil berkata "ummi yang clumsy" huhuhu...
Salak Tinggi station
Ah Pen decide tuk park kete kat sini..memula aku curious gak laa...tak hilang ke B oii...ngan tak der guard nyer, open view maa...then parking kat tepi2 jalan cam illegal parking...Then Ah Pen ckp.."InsyaAllah tak ilang"...okie..aku accept...klu jd aper2 aku malas nak bunyik k...

Engaged with his old friend..tp sempat posing heheheh


ni si Elyn yang clumsy...



dah dalam ERL...5 minute jerk dalam ni, tak sempat nak snap byk pic...

ni kat balai berlepas KLIA

Ni makcik mane ntah, si iman ni mmg...sebat jerk sape2 nak dukung dia...

Bukan flight ni k....aku just snap dari flight aku jerk ni...

Before Departure....muke sengih2 sbb dah start excited...Ah Pen ckp kat aku " ntah hape2 kamu ni"..
Iman ni demam actually...badan dia start panas..dah 3 kali jumaat dah dok demam..

Ni laa flight yang aku naik..Fireflyz.....


No comments:

Post a Comment