KaSiH TeRcIpTa

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

a bit aBouT Me & HiM..;p


mase memude dulu~~


April, 2002
Lepas SPM, result aku Alhamdulillah..tak der laa excellent gile, tp boleh laa..lepas laa tuk aku masuk matrik..so aku dia tempatkan di Kolej Matrikulasi Perlis, jurusan perakaunan...Then bermula kelas, aku dok kat Kuliah A4..A tu stand for account, 4 is no 4 laa kan....Kelas akaun ni ader sampai A7...memula aku jumpe si pen ni, dia satu kuliah ngan aku...tp tak der laa interested sgt ngan dia pon..member dia yang tegur aku dulu..tanye "dulu sekolah mane?" "SMKAP"..."owh, same sekolah ngan Izwan ek?ko kenal tak hazrul Izwan?""kenal Dak sekolah aku dulu".."ko budak KISAS ker??x macam pon"..hahaha..boleh sound cam tu...mmg pon tergedik2 serius tak macam budak KISAS..tersengih sane tersengih sini..huhuhu..the member dia ni laa yang dok bgtau dia yang aku ni dak SMKAP...best sgt ker jadi dak SMKAP??terpk sendiri...huhuhu...then bermula English class, si pen ni masuk class same ngan aku..yang tak syioknyer dia jerklaa satu2nyer MAMAT dalam kelas tu..yang lain sume MINAH...then Miss tu tanye is he ok if he stay here?then dia ckp ok...Miss tu tanye lagi, Do have any friend here?tetibe dia tunjuk aku..urm??nape aku?bile lak aku kawan ngan dia???huhuhuhu...then bile Miss tu pandang aku, aku just sengih jerk..mengiakan yang dia tu kawan aku..tp dalam hati ada taman..hahahaha...

Starting from dat day, he be my friend and one of my best friend mase kat matrik...kitorg dulu berlima..aku, laie, ejat ayiem n pen...mmg dok buat havoc dalam kuliah, makan same2, gelak2 tapi study tak..huhuhu...pen ni kaki study n muke dia laways kat library..aku??tak eyh..aku study kat bilik tue pon last minute study..selagi tak exam, mmg aku tak bukak buku..huhuhu...

Ader satu part mase matrik yang aku agak berbunga2 ngan si pen ni ader one time tu kitorg baru balik dari outing bandar kangar...so kebetulan terjumpe mase balik naik keretapi...so jalan laa same2 mase nak masuk KMP, tetibe mak aku call...dengan penuh excited, pen nak ckp ngan mak aku!!!hehehe..so aku bg jerklaa phone tu kan...ayat yang aku mmg tak lupe is, "makcik, oneday saya akan sampai jugak kat pahang, makcik sudi terima saya tak"hahahaha...mmg hati berbunge2 laa..terus rase nak nyanyi lagu siti nur haliza..boleh???hahahaha....

June 2003-2007
Tp yelaa kan org kata ader jodoh tak kemana..mase masuk U, aku ngan pen dedua dapat UUM.serius aku mmg tak tahu yang dia apply UUM, aku tak tanye pon dia mase apply tu, g pon mase kitorg apply tu dah cuti , dia pulak tak der H/P...aku pon mmg tak contact dia [pon mase cuti tu...by the time aku dapat result U, semua geng aku yang berlima tu dapat UUM..aku, ayiem, n pen accounting, ejad, economy and laie International business...So we meet again..tp tu laa kan, si pen ni suke buat aku rase thrill..ytp aku thrill sensorang jerk, aku tak pernah bgtau sesape pon yang aku suke dia..cukup diary aku jerk tahu mase tu...hiuhuhu...

Bile start semester 7 (praktikal) kitorg jd lagi rapat...dia selalu teman aku makan malam balik dari opis, then ader when i need a shoulder to cry on...(aku nangis atas shoulder dia ker??mane der ayat power jer tu)heheheheSemester 8 couple, yang tak der laa rasmi..just dia bgtau aku yang aku akan jadi tanggungjawab dia...so lu pk laa sendiri...hehehehe...

:)


Urm tu laa sedikit cerita camner aku kenal my beloved husband and I'm his secret admire dulu...hahahahaha...tp dah jd hubby pon, jodoh tak kemane..huhuhu..Alhamdulillah...today is our 2nd anniversaru...no cakes, no present sbb iman demam, aku sore throat yang teruk, pen keje..so aku layan jerk laa tv sambil monitor suhu iman...tp yang sebenarnyer aku pon tak inagt today 14/3 hehehe..aku baru perasan today is 14/3 bile aku tgk surat mc aku tadi..then aku bgtau pen.

Aku : B hari ni anniversary kite

Pen : Ye ker?ari ni dah 14/3 ker?

Aku : Halaa...hadiah?


Pen : Tunggu 26hb...


Aku : **wink**

hati berbunga2...dalam hati ader taman..hehehe..:)

Happy  2nd Anniversary Dear...I love you so much!!!May Allah bless our family forever...:)



2 comments:

  1. Congrats Elyn dan Pen for ur 2nd Anniversary...
    bila nak tambah lagi sorang nie? Hihi!

    Apa yang ceta kat atas...fuh,sangat tak disedari okay Elyn. =)
    yerla aku kenai hangpa dua org since matriks lagi...almaklumlah sama A4 lepas tuh bebudak SMKA la pulak..
    apa-apapun Pen memang tak nampak macam budak KISAS sehhh....ahaksss....

    ReplyDelete
  2. TQ wanie...
    hahahah...
    mmg pon..
    aku jerk yang selalu thrill sendiri..
    hahahaha~~~tp tak sangka jd kenyataan...
    alhamdulillah...hehehe~~

    ReplyDelete