KaSiH TeRcIpTa

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 21, 2012

(:Merapu jerk..


Assalam...pg sabtu yg hening...biase bgn lmbt,hari terawal plak..dh xleh nk tido balik..iman ajak main n sepahkan umah..owh nkcite.. smlm kol 5.30 pm hubby call..dia bgtau, syg, abg pozi ckp umah kite kene pecah..pastu aku leh tanye,umah sape?(cm blur sket time ni)hubby bgtau lg sekali, umah kite...tp xtahu np aku tak panic..urm..just pk ape bende yg berharga kat umah...brg kemas..urmm sume aku pakai,sbb berape urat jer aderkan..lg,urm du8 syiling..aku dh bank in satu tabung aritu..so dh tak der laa..tinggal yg bersepah2 je...main dek iman..akhirnye aku terkenang satu je bende berharga kat umah aku..huhuhu TV LCD 32inch...hahaha sure korang ckp poyo..tp tu je laa yg pd aku berharga...sbb tv ni pon aku dpt hadiah k..tak beli pon..so klu hilang, kene beli br..lg pon sbb dia cm keperluankan..klu tak der aper lg hiburan yg ader..so beli baru = du8 abis...ni klu makcik2 n mak aku bc sure satu statement biase aku dgr akan keluar..."dtg dh penyakit kedekut dia tu"...hahaha..bkn kedekut..aku ni byk pk..yelaa bkn du8 byk pon..so bile dh tau du8 tak bp nk ader,so lu pk laa sendiri..huhuhu..so berblk pd cite rumahku dia pecah...then on da way blk,aku tnye detail kt apen..dia ckp ader jiran nmpk yg mamat india keluar dr kwsn umah aku amik tong gas...umah aku umah plg tepi..so mmg clear laa nmpk dek org..lgpon tak der pagor batu..tak mampu lg nk buat..so pagor dawai je laa yg ader..umah aku ni mmg ader pintu kecik kat belakang..so mamat tu msk dr situ..sesmpi je kat umah,aku pusing laa satu umah,tgk pe bende yg jd..alhamdulillah..dia tak masuk dlm..just sempat amik gas kat tepi umah tu je..pdhal apen br je sound nk mskkan gas kat dlm umah..gas ni beli lebey tuk kenduri hari tu..sbb umah semak tak berkemas,letak kat luar dulu..tak sangka lak..urmm tak pe laa..dh tak der rezeki rm70...Janji umah tak kene kupil or grill ok..klu jd mcm member aku,pintu bgi kene gnti,wpon tak der bende ypberharga kene amik...gnti pintu pon rm600 wooo...mhl tu..gilekan,aku sgt kesah pasal du8.actually aku patut bersyukur, dia msk bkn time aku ader umah..bygkan klu org msk umah ko,pastu ugut bunuh,suh bg sume brg berharga..time tu sure cuak gile, rase cm nk mati sgt dh..yelaa..kite tak th perompak tu akan buat ape2 kat kite kan?sekali dh bg brg pon dia kelar ke,ko nk ckp ape?diorg ni sggup buat per je...urmm..syukur2..Allah lindungi keluarga aku g...klaa korang, kesimpulan dr cite aku pg ni, jgnlaa korang meletakkan brg2 bernilai kat luar umah...kecuali laa kete..takkan korang nk angkut msk dlm..kecuali laa klu korang dok umah kat suria stonor kl..huhuhu..parking private atas woo..kete msk lift..huhuhuhu...klaa ari ni aku buat 3d scan tuk bby..t aku update lg..:-)bye

Sent from my Samsung Galaxy Tab

1 comment: