KaSiH TeRcIpTa

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 1, 2011

BaCk 2 H0mE T0wN..Ngeee...:)

Waa...dah lama gel aku tak balik ke kampung..wahahaha..(kampung ker??!) actually kuantan is not my home town..aku dibsarkan kat muazam shah..since lahir sampai laa abis sekolah..sume kat muadzam..but bile mom be a sister, kitorg kene pindah laa kan...@ da first stage, abah yang pindah dulu...mom stay @ Jengka (her 1st posting @ Hosp Jengka) tu sbb aku kene nikah kat Jengka k...then mom dapat transfer kat hosp Pekan, then we stay here!!
Kuantan ni best gak laa..bandar..nak cari aper2 senang..macam muadzam payah sket laa..sbb mase aku dulu..cume yang ada mini market abadi..then klu outing cume g pasar malam muadzam jerk..hehehe...tp muadzam tu ader value yang tersendiri tuk aku..tu laa tempat aku ngan adik2 aku membesar...tgk babi dah macam tgk anjing k...banyak sgt..tp jumpe malam jerk laa..siang dia tak kuar..klu beruk tu tak yah cite laa dah tahap zoo dah umah aku dulu..tp mmg muadzam superb best..aman damai permai..huhuhu..rindu laa plak..huhuhu
Malas nak tulis pepanjang, so just layanz pic k..:)


@ pantai sepat...around 10km from my house..:)




nak g karok laa ni..


Kemontelan ku terserlah..huahuahua:(


my hubs with m.nasir's song


my little bro


me and adik


sila abaikan background di belakang..hahahah:))


iman with abah's fav chair..

 Okies..nak sesiap packing..sok pepeagi dah nak gerak balik KL...:)daa..

1 comment:

  1. ni x adil nape sy x de..knape..knape...owhhh tidakkkkk...huhuhu T_T'

    ReplyDelete